Małgorzata Bartosik-Purgat

Autorka
Zostań fanem autorki:

Książki

Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku
Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku

Monografia Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w „globalnej wiosce”. Jej Autorzy preze...

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych - wraz z ich wadami i zaletami - oraz ich róż...

New media in the marketing communication of enterprises in the international market
New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Małgorzata Bartosik-Purgat

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the develo...

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 3...

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
2 wydania
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat

"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w ka...

Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym
Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat

Podręcznik szczegółowo omawia różnice kulturowe oraz ich wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Zawiera on wiele przykładów sukcesów i niepowodzeń firm międzynarod...

Zachowania konsumentów
Zachowania konsumentów

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: U...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl