Lech Nieżurawski

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Justyna Witkowska, Bożena Pawłowska, Lech Nieżurawski

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobi...

Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Justyna Witkowska, Bożena Pawłowska, Lech Nieżurawski

Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezent...

Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
2 wydania
Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
Grażyna Owczarczyk-Szpakowska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin, Lech Nieżurawski, Piotr Banaszyk ...

Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowa...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2025 nakanapie.pl