Tożsamość szkoły można najogólniej określić jako styl pracy charakterystyczny dla danej szkoły, pozwalający rozwiązywać stałe problemy ''wpisane'' w jej istotę, oraz problemy, których nośnikiem są nie...
Tożsamość szkoły można najogólniej określić jako styl pracy charakterystyczny dla danej szkoły, pozwalający rozwiązywać stałe problemy \'\'wpisane\'\' w jej istotę, oraz problemy, których nośnikiem są...
Uczyć kultury dawania siebie drugiemu człowiekowi oto cel i zadanie programu wychowawczego. Może być realizowany na godzinach do dyspozycji wychowawcy klasowego, lekcjach religii, spotkaniach wychowaw...
Czwarty tom „Wychowania ku wartościom” zasługuje na uwagę ze względu na trafność i aktualność podjętej w nim problematyki oraz bogactwo obecnych w nim wątków. Publikacja imponuje ogromnym zakresem pre...
Wychowanie ku wartościom staje się wyzwaniem i zadaniem edukacyjnym, co podkreśla wielu pedagogów, psychologów, filozofów, socjologów, a także nauczycieli praktyków oraz przedstawicieli ruchów odnowy ...
Przedstawione czytelnikowi opracowanie jest drugim tomem z serii Wychowanie ku wartościom. W pierwszym tomie przedstawiona została analiza wychowania ku godności, wolności, odpowiedzialności, toleranc...