W publikacji omówione zostały etapy działalności firm wytwórczych, które prowadzą działalność eksportową. Przedstawiono przebieg całego procesu eksportowego: od badań potencjalnych rynków zbytu, poprz...
"Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (k...
Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu ...
Książka ta w sposób jasny i prosty omawia podstawowe zagadnienia dotyczące powiązania przedsiębiorstwa z rynkiem. Układ pracy opary jest na głównych składników marketingu, a więc produkcie, cenie, dys...
Czytelnik zapoznaje się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz istotnymi dokumentami.Książka przeznaczona dla studentów kierunków ekonomiczn...