Absolwentka Wydziału Wiedzy o Teatrze w Akademii Teatralnej.
Autorka następujących dramatów: Granice/Borders/ الحدود (reż. Bartosz Frąckowiak, Teatr Polski w Bydgoszczy), Kalkstein/Czarne Słońce (reż. Joanna Grabowiecka, Teatr im. Solskiego w Tarnowie/ Teatr Łaźnia Nowa), Good Night Cowboy (wraz z Kubą Kowalskim, reż. Kuba Kowalski Teatr im. Szaniawskiego w Wałbrzychu, Teatr WARSawy, 2015), Dolce Vita (wraz z Kubą Kowalskim, reż. Kuba Kowalski, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, 2014), Krzywicka/krew (finał Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej 2013, Teatr Polskiego Radia, reż. Dobrosława Bałazay, Alina Moś-Kerger, Teatr w Legnicy), Ziemia niczyja (reż. Frank Heuel, prem. Fringe Ensamble, Bonn 2012, Teatr Powszechny w Warszawie 2013), Ciała obce (reż. Kuba Kowalski, Teatr Wybrzeże 2012; Paweł Wodziński, Teatr Polskiego Radia 2011; Lianne O’Shea, Project Arts Centre, Dublin 2013), Rewolucja balonowa (reż. Sławomir Batyra, Teatr Powszechny w Warszawie 2011; John Currivan, Theatre Upstairs, Dublin 2013, Alina Moś-Kerger, Teatr w Gorzowie 2014), 12/70 (reż. Thomas Sauerteig, Sala Beckett, Barcelona 2011; Stefanie Hoster, Deutschlandradio 2013) Zina, Wodewil. Jest też autorką sztuki dla dzieci – Skarpety i papiloty (reż. Tomasz Man, Wrocławski Teatr Lalek, 2013).
Jako dramaturżka współpracuje z reżyserem Kubą Kowalskim, z którym wspólnie przygotowali m.in: Kotkę na rozpalonym, blaszanym dachu (Teatr Polski w Poznaniu, 2011), Wichrowe Wzgórza (Teatr Studio, 2012), Życie jest snem (Teatr Wybrzeże, 2013), Mizantropa (Teatr Polski w Poznaniu, 2014), Panią Bovary (Teatr im. Osterwy w Lublinie, 2015).
Jej sztuki przetłumaczone zostały na angielski, rosyjski, niemiecki, hiszpański, rumuński, włoski, czeski, japoński, ukraiński i kataloński. Jest autorką tekstów piosenek do recitalu Anny Smołowik pt. Obsesje (Teatr Studio w Warszawie).
Dwukrotna stypendystka Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, laureatka programu „Młoda Polska”, stypendystka Rządu Francuskiego, stypendystka Miasta Stołecznego Warszawy. Publikowała m.in. w „Dialogu”, „Teatrze”, „Kontekstach”, „Tygodniku Powszechnym”, „Dwutygodniku”.