Współczesność (contemporary) ma to do siebie, że różni się od nowoczesności (modern), a tym bardziej od nowożytności. Nie odcina się od poprzedniego świata ani nie jest jego prostą kontynuacją. To w p...
Publikacja wyznacza ramy oraz najważniejsze kategorie dla współczesnej myśli pedagogicznej, a także dla projektowanej i realizowanej praktyki pedagogicznej. Teksty nie pozostawiają czytelnika obojętny...
Autorzy publikacji, prezentując obraz nauczania etyki w polskich szkołach skupili się na kwestiach: - etyki jako przedmiotu nauczania w szkołach: podstawa programowa, cele kształcenia, prowadzenie lek...
Przedmiotem zainteresowań w niniejszej publikacji jest oferta edukacyjna i jakość kształcenia w liceach ogólnokształcących. Problematyka jakości kształcenia jest coraz częściej podejmowana zarówno prz...
Książka pozwoli Czytelnikowi uzyskać odpowiedzi na następujące pytania: Co jest istotą przywództwa? Czym różni się lider od zwykłego szefa? Jakie cechy charakteru, predyspozycje i umiejętności powinie...