Magdalena Jaworowicz

Autorka
Zostań fanem autorki:

Książki

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Magdalena Jaworowicz

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawani...

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi n...

Marketing płci w komunikowaniu politycznym
Marketing płci w komunikowaniu politycznym
Magdalena Jaworowicz

Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej, szczególnie te p...

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im po...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl