Jestem absolwentką Wydziału Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim z 1984 roku.
Specjalizuję się w doskonaleniu umiejętności psychospołecznych osób dorosłych, zajmuję się komunikacją i uważnością.
Wiele lat pracowałam jako specjalistka w Centrum Metodycznym Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, centralnej placówce doskonalenia nauczycieli prowadzonej przez Ministra Edukacji. Jestem współautorką programu podnoszenia kompetencji osobistych i samoświadomości nauczycieli ” Porozumienie w szkole”, o ogólnopolskim zasięgu, w ramach którego przeszkolonych zostało ponad 5 000 nauczycieli. Wprowadzałam do szkół metodę NVC (Nonviolent Communication) organizując dla nauczycieli szkolenia prowadzone przez certyfikowanych trenerów metody specjalizujacych się w pracy z nauczycielami i uczniami : Nadę Ingjatović, Tove Widstrand, Marianne Goethlin.
Od 1997 roku praktykuję medytację.
Specjalizuję się w doskonaleniu umiejętności psychospołecznych osób dorosłych, zajmuję się komunikacją i uważnością.
Wiele lat pracowałam jako specjalistka w Centrum Metodycznym Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, centralnej placówce doskonalenia nauczycieli prowadzonej przez Ministra Edukacji. Jestem współautorką programu podnoszenia kompetencji osobistych i samoświadomości nauczycieli ” Porozumienie w szkole”, o ogólnopolskim zasięgu, w ramach którego przeszkolonych zostało ponad 5 000 nauczycieli. Wprowadzałam do szkół metodę NVC (Nonviolent Communication) organizując dla nauczycieli szkolenia prowadzone przez certyfikowanych trenerów metody specjalizujacych się w pracy z nauczycielami i uczniami : Nadę Ingjatović, Tove Widstrand, Marianne Goethlin.
Od 1997 roku praktykuję medytację.