Jacek Pogorzelski

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Jacek Pogorzelski

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzuca...

Praktyczny marketing miast i regionów
Praktyczny marketing miast i regionów
Jacek Pogorzelski

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychcza...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl