Jacek Kall

Autor
Zostań fanem autora:
8 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza

Książki

Jak zbudować silną markę od podstaw
Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall

Jak zaistnieć w umysłach klientów? Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt ...

Reklama - seria: Marketing bez tajemnic
Reklama - seria: Marketing bez tajemnic
Jacek Kall

To seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autor wyjaśnia: czym jest i jak działa reklama, uczy, jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykor...

Reklama wyd.iii
Reklama wyd.iii
Jacek Kall

W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy.

Silna marka
Silna marka
Jacek Kall

W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu ...

Zarządzanie portfelem marek
Zarządzanie portfelem marek
Monika Hajdas, Jacek Kall

Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki ofero...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl