Reklama - seria: Marketing bez tajemnic

Jacek Kall
Reklama - seria: Marketing bez tajemnic
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

To seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autor wyjaśnia: czym jest i jak działa reklama, uczy, jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie, opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-208-1403-3, 9788320814033
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 200

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Reklama - seria: Marketing bez tajemnic? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reklama - seria: Marketing bez tajemnic. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl