Grzegorz Dąbkowski

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Czy na pewno wiesz, jak to powiedzieć ? : 3500 testów językowych
Czy na pewno wiesz, jak to powiedzieć ? : 3500 testów językowych
Grzegorz Dąbkowski

Książka zawiera 3500 testów językowych opracowanych na podstawie Praktycznego słownika poprawnej polszczyzny. Nie tylko dla młodzieży pod red. A.Markowskiego.

Kompleksowa Karta Wyników
Kompleksowa Karta Wyników
Hubert K. Rampersad

Rewolucja w zarządzaniu organizacją i personelem! Przez wiele lat zakładano, że doskonalenie organizacji zależy od diagnozy jej kultury, właściwego opisu procesów biznesowych, przygotowania odpowiedni...

Kształtowanie się polskiej terminologii muzycznej
Kształtowanie się polskiej terminologii muzycznej
Grzegorz Dąbkowski

Słownictwo muzyczne nie było nigdy w centrum zainteresowań badaczy. Do tej pory poświęcono mu niewiele prac\'. Krystyna Pisarkowa w artykule Pomocnicze elementy języka muzykologii (1963) podzieliła le...

Marketing sensoryczny
Marketing sensoryczny
Marcus van Dijk, Broweus Niklas, Hulten Bertil

Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej s...

Partyzanckie Public Relations w Internecie
2 wydania
Partyzanckie Public Relations w Internecie
Michael Levine

Ta książka przenosi techniki i taktykę P.R. do Internetu. Zawiera instruktaż prowadzenia błyskawicznych bitew promocyjnych i udziela, krok po kroku, szczegółowych wskazówek jak skupić uwagę ogółu na s...

Podstawy makroekonomii : zasady, przykłady, zadania
2 wydania
Podstawy makroekonomii : zasady, przykłady, zadania
Edwin Mansfield

Podstawowy kurs zasad makroekonomii i mikroekonomii to abecadło każdego menedżera. Kurs taki pozwala studentom i menedżerom poznać wiele tematów i technik niezbędnych w dalszym kształceniu w dziedzini...

Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
Amrit Tiwana

Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na kl...

Public relations
3 wydania
Public relations

W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przys...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl