Grażyna Golik-Górecka

Autorka
Zostań fanem autorki:

Książki

Marketing business to business
Marketing business to business
Grażyna Golik-Górecka

"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to busines...

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Grażyna Golik-Górecka
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji za...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl