Lider kontra indywidualność Praca z określonymi typami osobowości Kreowanie ekscytujących wyzwań Działanie w sytuacjach kryzysowych Wywieranie wpływu na silne jednostki Świetna lektura, na ...
Autor wyjaśnia odwieczne prawdy na temat profesjonalistów, firm i klientów. Tłumaczy jak osiągnąć profesjonalizm w skali mikro i w skali makro, odpowiadając na wiele ważnych lecz trudnych pytań, międz...
Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych Działania marketingowe i kontakty z klientami Zarządzanie personelem Wyszukiwanie partnerów i kooperantów Budowanie pozycji na rynku Zarządzanie fir...
Spis treści:Wprowadzenie (11)Jak korzystać z tej książki (15)Część pierwsza: O zaufaniu (17) * 1. Krótki przegląd (19) Na jakie korzyści mógłbyś liczyć, gdyby klienci bardziej Ci ufali? Jakie są najwa...