dr Dariusz Kubuj od 30 lat zajmuje się marketingiem. Posiada doświadczenie z różnych dziedzin biznesu: pracował w pionierskiej na polskim rynku firmie badawczej Demoskop, był szefem marketingu TV Polsat, gdzie wprowadzał funkcjonujący do dziś system elektronicznego pomiaru oglądalności. Był dyrektorem strategii w pierwszym polskim domu mediowym Optimedia oraz dyrektorem strategii w dwóch sieciowych agencjach reklamowych, Publicis i Ogilvy. Od ponad 12 lat prowadzi firmę doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.
Z tematyką marek i strategii związany od wielu lat. Realizuje projekty dla największych polskich marek polskich i zagranicznych (kubujstrategia.com). Jest autorem książki „Outdoor. Reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności" oraz kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej. Często występuje w roli eksperta komentującego wydarzenia z dziedziny biznesu w mediach branżowych (Press, Wirtualne Media). Jest absolwentem psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, doktorat uzyskał na SWPS za pracę na temat metod badania marek.
Z tematyką marek i strategii związany od wielu lat. Realizuje projekty dla największych polskich marek polskich i zagranicznych (kubujstrategia.com). Jest autorem książki „Outdoor. Reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności" oraz kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej. Często występuje w roli eksperta komentującego wydarzenia z dziedziny biznesu w mediach branżowych (Press, Wirtualne Media). Jest absolwentem psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, doktorat uzyskał na SWPS za pracę na temat metod badania marek.