Dariusz Kubuj

Autor
Zostań fanem autora:
dr Dariusz Kubuj od 30 lat zajmuje się marketingiem. Posiada doświadczenie z różnych dziedzin biznesu: pracował w pionierskiej na polskim rynku firmie badawczej Demoskop, był szefem marketingu TV Polsat, gdzie wprowadzał funkcjonujący do dziś system elektronicznego pomiaru oglądalności. Był dyrektorem strategii w pierwszym polskim domu mediowym Optimedia oraz dyrektorem strategii w dwóch sieciowych agencjach reklamowych, Publicis i Ogilvy. Od ponad 12 lat prowadzi firmę doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.

Z tematyką marek i strategii związany od wielu lat. Realizuje projekty dla największych polskich marek polskich i zagranicznych (kubujstrategia.com). Jest autorem książki „Outdoor. Reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności" oraz kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej. Często występuje w roli eksperta komentującego wydarzenia z dziedziny biznesu w mediach branżowych (Press, Wirtualne Media). Jest absolwentem psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, doktorat uzyskał na SWPS za pracę na temat metod badania marek.
Kategorie
Biznes

Książki

Brand Equity
Brand Equity
Dariusz Kubuj

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl