Bogusław Walenty Nierenberg
Zostań fanem autora:

Bogusław Walenty Nierenberg

Autor
Bogusław Walenty Nierenberg – polski ekonomista, dr hab. nauk humanistycznych, profesor Instytutu Kultury Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

18 grudnia 2003 obronił pracę doktorską Reklama jako element procesu komunikacji rynkowej, 27 lutego 2008 habilitował się na podstawie pracy zatytułowanej Publiczne przedsiębiorstwo medialne. Determinanty, systemy, modele. 26 lutego 2013 nadano mu tytuł profesora w zakresie nauk humanistycznych. Został zatrudniony na stanowisku adiunkta w Instytucie Spraw Publicznych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Był profesorem nadzwyczajnym w Katedrze Logistyki i Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Opolu, w Instytucie Politologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Opolskiego, oraz Zespołu Katedr Nauk o Kulturze Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także dyrektorem w Instytucie Kultury, prodziekanem na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego i wiceprzewodniczącym Komisji Zarządzania Kulturą i Mediami (Międzywydziałowe Komisje Interdyscyplinarne) Polskiej Akademii Umiejętności.

Jest członkiem Komisji Zarządzania Kulturą i Mediami (Międzywydziałowe Komisje Interdyscyplinarne) Polskiej Akademii Umiejętności, Polskiego Towarzystwa Naukowego Prawa Prasowego, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej i profesorem Instytutu Kultury Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

W 2020 odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi.



Książki

Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym

Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na t...

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice
Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice
Bogusław Walenty Nierenberg, Jerzy Stanisław Gołuchowski, ks. Marek Łuczak, Aleksandra Pethe ...

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Ameri...

Na to, żeby komuś odebrać wolność, musi być sąd
Na to, żeby komuś odebrać wolność, musi być sąd
Bogusław Walenty Nierenberg

Reportaże radiowe Bogusława Nierenberga, które składają się na niniejszą książkę, przywołują interesujące, często wstrząsające i tragiczne historie zwykłych ludzi sprzed lat (bo przecież najlepsze rep...

Prawo, etyka czy rynek? Zmiany w polskich mediach po 1989 roku
Prawo, etyka czy rynek? Zmiany w polskich mediach po 1989 roku
Joanna Marszałek-Kawa, Wojciech Furman, Bogusław Walenty Nierenberg, Kazimierz Wolny-Zmorzyński

"Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowadzone zaś są tak ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl