To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących pos...
E-book – "Asertywność jako proces skutecznej komunikacji". Seria kreatywność. Seria książek naukowych i popularnonaukowych W rozmowach czy w sporach często słyszymy: „Nie daj się! Bądź asertywny!”. Có...
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: „Nie daj się! Bądź asertywny!”. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocj...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreat...
Czym zachęcić pracowników do wydajniejszej pracy? Jakich argumentów użyć, aby uspokoić w firmie nerwową atmosferą spowodowaną ogólną recesją? Dlaczego warto pracownikom mówić prawdę? "Motywowanie prac...
Autor w sposób bardzo bezpośredni, szczery, "ludzkim językiem" omawia w tej książce wszelkie gesty mające znaczenie w codziennych zmaganiach się z rzeczywistością. Udziela mnóstwa niezwykle pożyteczny...