Prof. zw. dr hab. Andrzej H. Jasiński – kierownik Zakładu Innowacji i Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Jego zainteresowania badawcze obejmują: zarządzanie innowacjami i transferem technologii, politykę innowacyjną, innowacje w kontekście marketingu, oraz marketing instytucjonalny. Autor i współautor kilkunastu książek
z tej tematyki. Przebywał jako Visiting Fellow na Uniwersytecie Sussex, Brighton, Wielka Brytania oraz jako Visiting Professor na Duquesne University, Pittsburgh, USA. Członek The Triple Helix Association (THA), The European Association of the Study on Science and Technology (EASST), The International Society for Professional Innovation Management (ISPIM) oraz The Public Communication of Science and Technology Network (PCST). Jako ekspert OECD, Grupy Roboczej Komisji Europejskiej i NA-TO przebywał w różnych krajach świata.
z tej tematyki. Przebywał jako Visiting Fellow na Uniwersytecie Sussex, Brighton, Wielka Brytania oraz jako Visiting Professor na Duquesne University, Pittsburgh, USA. Członek The Triple Helix Association (THA), The European Association of the Study on Science and Technology (EASST), The International Society for Professional Innovation Management (ISPIM) oraz The Public Communication of Science and Technology Network (PCST). Jako ekspert OECD, Grupy Roboczej Komisji Europejskiej i NA-TO przebywał w różnych krajach świata.