Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynekSeria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnymPokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek Jeff Walker filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku Dzień, w którym zmienił się marketing„Tajemniczy” świat marketingu internetowegoFormuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktówMaszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja listaMoc listów sprzedażowychBroń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalneStrzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedziMagia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynekOdkrywanie kart: finalizacja transakcjiJak zacząć od zera: Seed LaunchTMBudowanie firmy z niczego: The Business Launch FormulaTworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać Jeff Walker To WSPANIAŁA książka o wprowadzaniu produktów na rynek i rozwijaniu firm, ale nie tylko. Autor mówi także o budowaniu społeczności, wywieraniu realnego wpływu na innych i dostarczaniu odbiorcom wartościowych treści. Wszystkie informacje opierają się na realnych rezultatach i doświadczeniach konkretnych ludzi. Jeśli chcesz, aby Twój produkt i firma z rozmachem zaistniały na rynku i pragniesz zbudować wokół nich społeczność, to w książce Zdobyć rynek znajdziesz na to gotowy przepis.— dr Daniel G. Amen, autor książki "Zmień swój mózg, zmień swoje życie" oraz ośmiu innych, które znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa” To nie książka to raczej przepis na to, jak zmienić finansową przyszłość całej Twojej rodziny i gotowy plan realizacji tego przedsięwzięcia. Obejmuje informacje na temat wprowadzania produktu na rynek w sytuacji, gdy startujesz od zera, ale i na temat działań w ramach wspólnego przedsięwzięcia. Realizacja tego procesu zdecydowanie wymaga ciężkiej pracy, ale jeśli go przeprowadzisz, Twoja firma od razu zacznie zarabiać i działać z rozmachem. Stosowanie formuły Jeffa nie tylko stwarza możliwość odniesienia sukcesu, ale także zwiększa jego prawdopodobieństwo. Kup więc tę książkę — w końcu to on jest tym facetem, którego przychody po godzinie sprzedawania produktu wyniosły miliony. Szczerze polecamy ten poradnik, bo może zmienić Twoje życie i Twój biznes.— Joe Polish i Dean Jackson, ILoveMarketing.com Jeśli mógłbym polecić tylko jedną pozycję, dzięki której dowiedziałbyś się, jak rozpocząć działalność biznesową w internecie, zbudować firmę, a potem ją rozwijać, to byłaby to właśnie ta książka.— Ray Edwards, założyciel i wydawca serwisu RayEdwards.com