Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Tomasz Karwatka
1 /10
Ocena 1 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
1 /10
Ocena 1 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów

Opis

Wygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie! W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej... Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością! Sztuka użytkowa w Internecie: Co daje dobre usability? Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne? Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano? Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce? Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe? Co to są testy user-experience i jak je prowadzić? Dlaczego mapa strony jest tak istotna? Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)? Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl Partnerzy merytoryczni:
ISBN: 978-83-246-2414-0, 9788324624140
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@mcmarcus
@mcmarcus
2009-09-12
1 /10
Przeczytane Usability / UCD / Games
@mrbiggles
2009-09-22
1 /10
Chcę przeczytać

Cytaty z książki

O nie! Książka Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl