Uczyć (się) głębiej. Jak to zrobić na lekcji

Jay McTighe, Harvey F. Silver
Uczyć (się) głębiej. Jak to zrobić na lekcji
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Pierwsza tak wyczerpująca publikacja o narzędziach, metodach i strategiach głębokiego uczenia się, wzbogacona o konkretne przykłady ich zastosowania.

Na ponad 200 stronach znajdziecie odpowiedź na pytanie, jak angażować uczniów w osobiste nadawanie znaczeń (sensu) przekazywanym informacjom oraz kształcić umiejętności prowadzące do wartościowych zmian w ich wiedzy.

To jedyna tego typu publikacja na polskim rynku, która pomoże Wam skutecznie pogłębiać wiedzę młodych ludzi i rozwijać u nich zdolność do: wiązania ze sobą faktów, szukania zależności, generowania i stawiania hipotez, porównywania ze sobą przedmiotów i zjawisk, wyciągania esencji z trudnego tekstu, obrazu czy filmu oraz rozumienia kontekstu przekazu.

McTighe i Silver w jasny i konkretny sposób omawiają w niej siedem strategii rozwijających, tzw. thinking skills, które tłumaczymy jako „umiejętności myślenia” i adaptujemy do polskiego kontekstu.

Tytuł oryginalny: Teaching for Deeper Learning: Tools to Engage Students in Meaning Making
Data wydania: 2021-01-01
ISBN: 978-83-66150-86-7, 9788366150867
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stron: 202
dodana przez: jatymyoni

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Uczyć (się) głębiej. Jak to zrobić na lekcji? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Uczyć (się) głębiej. Jak to zrobić na lekcji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl