Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki...

Marcin Żukowski
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki...
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także ni mniej, ni więcej ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.
Data wydania: 2019
ISBN: 978-83-283-5415-9, 9788328354159
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 272
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Recenzja ,,Czy musisz być koniecznie w social-mediach"?

1.07.2019

,,Wbrew pozorom czyta się ją szybko i nie ma problemu ze zrozumieniem co autor ma na myśli. Jeżeli jesteś bardzo młody ,,Ty w social-mediach” uświadomi Ci jak ważne jest to co publikujesz i z jakich powodów warto przemyśleć każdą publikację nawet w Snapchacie czy na Facebooku. Nieprzemyślane zdjęcie na Instagram również ma swoje konsekwencje. Dla... Recenzja książki Ty w social mediach

@patryktarachon@patryktarachon

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki.... czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl