Think Two Products Ahead

"Mack"
Think Two Products Ahead
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This commonsense guide lets you develop your brand with the same techniques and technologies as the big players but without all the cost. You'll learn to master the same three-step plan the big advertisers use and discover the secret to brand continuity from product to product. This valuable resource will help you connect your products with your customers, no matter how small your brand.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-05576-2, 9780470055762
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Think Two Products Ahead aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Think Two Products Ahead. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl