The Economics of Crowdfunding

Dariusz Tadeusz Dziuba
The Economics of Crowdfunding
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

One of the first books on the European market to comprehensively identify and address issues surrounding crowdfunding. Extensive empirical evidence, knowledge, and research ensures its accessibility to a broad spectrum of readers. For those interested in practicalities, this book shows how best to use information technology and resources available to micro-entities, whereas academics will benefit from methodologies, as well as ideas and directions for further research into new forms of economic activity in an environment of globalisation and modern IT. This book is, therefore, of great benefit for economics students, tutors and lecturers, as well as postgraduate students of economics, management, and particularly MBA students in finance and computer science for economics. Also of interest for managers of institutions, businesses and foundations reliant on public funding (charitable, cultural, educational) for whom crowdfunding is, or may become, an important form of fundraising. Professor Dziuba?s book should be mandatory for e-commerce and crowdfunding IT platform system designers and administrators. From the review by prof. dr. hab. Józef Oleński
Data wydania: 2016
ISBN: 978-83-8022-013-3, 9788380220133
Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
Stron: 188

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka The Economics of Crowdfunding nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka The Economics of Crowdfunding. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl