Wybrane zagadnienia : konstruktywizm i realizm poznawczy, znaczenie emocji w procesie ludzkiego poznania, funkcjonowanie jednostki w środowisku społeczno - politycznym, metodologia badań, wyniki badań.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-87703-94-3, 9788387703943
Wydawnictwo: KUL
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Telewizyjna reklama polityczna? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Telewizyjna reklama polityczna. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?