Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi ilojalności klienta. Jedyny sposób na pozostanie wbiznesie to posiadanie klientów - iJack Mitchell wie, jak ich przyciągnąć ijak utrzymać. Jego złudnie proste, lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu, że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na "uściskach" - indywidualnych podejściach, które wywierają wrażenie izadowalają klienta, wrodzaju: Zapamiętywania imienia psa klienta Telefonowania do klienta, by się upewnić, czy jest zadowolony zdokonanego zakupu Oferowania "dziecięcego kącika" ztelewizorem, książkami ipoczęstunkiem Wiedzy ogolfowych handicapach klienta Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu zbiura. To dowiedziona teoria - przytulanie działa!