Sztuka przytulania klientów

Mitchell Jack
Sztuka przytulania klientów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi ilojalności klienta. Jedyny sposób na pozostanie wbiznesie to posiadanie klientów - iJack Mitchell wie, jak ich przyciągnąć ijak utrzymać. Jego złudnie proste, lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu, że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na "uściskach" - indywidualnych podejściach, które wywierają wrażenie izadowalają klienta, wrodzaju: Zapamiętywania imienia psa klienta Telefonowania do klienta, by się upewnić, czy jest zadowolony zdokonanego zakupu Oferowania "dziecięcego kącika" ztelewizorem, książkami ipoczęstunkiem Wiedzy ogolfowych handicapach klienta Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu zbiura. To dowiedziona teoria - przytulanie działa!
Data wydania: 2009-06-01
ISBN: 978-83-61732-40-2, 9788361732402
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 328

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Sztuka przytulania klientów aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Sztuka przytulania klientów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl