Sztuka budowania lojalności klienta

Sztuka budowania lojalności klienta
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów… …przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca. To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?  
Tytuł oryginalny: HBR on increasing customer loyalty
Data wydania: 2013
ISBN: 978-83-63662-13-4, 9788363662134
Seria: HBR On
Kategoria: Ekonomia
Stron: 191
dodana przez: Mirko

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Sztuka budowania lojalności klienta aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Sztuka budowania lojalności klienta. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl