Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku

Mikołaj Pindelski, Maria Aluchna, Piotr Płoszajski
Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku to analiza nowego podejścia w zarządzaniu (attention economy), akcentującego znaczenie uwagi jako rzadkiego, ograniczonego zasobu. Attention economy oznacza nową strukturę rynku, rządzącego się innymi prawami niż gospodarka industrialna czy gospodarka dystrybucji, które osiągnęły granice swojego wzrostu. W efekcie to nie kapitał, praca czy wiedza, ale właśnie ograniczona możliwość poświęcenia uwagi określonym produktom czy wydarzeniom wpływa na sposób podejmowania decyzji przez poszczególnych uczestników rynku. Uwaga pracowników, klientów oraz organizacji staje się bowiem głównym elementem kształtującym sposób zachowania przedsiębiorstw, ich struktury wewnętrzne czy politykę marketingową. W opracowaniu przedstawiono przegląd dotychczasowej literatury poświęconej attention economy i omówiono opisy przypadków wybranych polskich przedsiębiorstw oraz wyniki badań empirycznych prowadzonych na próbie polskich menedżerów.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7378-319-5, 9788373783195
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl