Strategia zarządzania uczelnią niepubliczną w kontekście społecznej odpowiedzialności
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Opis
Wizerunek uczelni jako element strategii marketingowej Problematyka jakości usług edukacyjnych Czynniki sprawnego zarządzania uczelniami
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-926884-0-2, 9788392688402
Wydawnictwo: Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Coś mi się wydaje, że książka Strategia zarządzania uczelnią niepubliczną w kontekście społecznej odpowiedzialności aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Strategia zarządzania uczelnią niepubliczną w kontekście społecznej odpowiedzialności. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?