Marketing and Scenario PlanningContributors to this book include Paul Fifield, Andrew Curry, Crawford Hollingworth, Lloyd Burdett, David Young, Tim Westall, Merlin Stone, David Haigh, Graham Clarke, and Don E. Schultz.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-470-03272-5, 9780470032725
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Coś mi się wydaje, że książka Scenarios in Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Scenarios in Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?