Na co pozwala Prawo farmaceutyczne w zakresie reklamy produktów leczniczych, a co jest zabronione? Na to pytanie, z punktu widzenia lekarza, odpowiada książka Reklama leków a Prawo farmaceutyczne.
W publikacji wskazane zostały wszystkie główne regulacje związane z tematyką produktów leczniczych.
Autorki odniosły się również do zasad promocji środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, nie ma natomiast zasad promocji suplementów diety. Brakuje też odniesienia do wyrobów medycznych, a te są ściśle związane z rynkiem medycznym.
Każdy znajdzie tu jednak omówienie regulacji etycznych, jakie obowiązują lekarzy i formy farmaceutyczne w ich wzajemnych relacjach.
W publikacji wskazane zostały wszystkie główne regulacje związane z tematyką produktów leczniczych.
Autorki odniosły się również do zasad promocji środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, nie ma natomiast zasad promocji suplementów diety. Brakuje też odniesienia do wyrobów medycznych, a te są ściśle związane z rynkiem medycznym.
Każdy znajdzie tu jednak omówienie regulacji etycznych, jakie obowiązują lekarzy i formy farmaceutyczne w ich wzajemnych relacjach.