Public Relations na rynku książki

Jakub Frołow
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Public Relations na rynku książki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Książka oparta jest na cyklu artykułów „Kurs Public Relations”, który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: "PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz", "Jak w firmie zorganizować komórkę PR", "Strona interentowa firmy narzędziem PR". Autorzy szczególny nacisk starali się położyć na charakterystyczne dla omawianej materii zagadnienia praktyczne. Książka skierowana jest do pracowników działów PR wydawnictw, marketingowców oraz członków zarządów.
Data wydania: 2007
Rodzaj: e-book
Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
Stron: 96
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Public Relations na rynku książki? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@kamyk1001
@kamyk1001
2011-06-14
8 /10
Do zajęć Książki o książce

Zagadnienia tu poruszane są raczej zasygnalizowane, a nie przedstawione szczegółowo. Autor omawia tematy przystępnym językiem, co było pomocne dla takiego laika jak ja. Warto zaznaczyć, że mamy tu do czynienia ze zbiorem felietonów, a nie zwartym tekstem.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Public Relations na rynku książki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl