- autoprezentacja w kontakcie z klientem- komunikacja w kontakcie z klientem- sztuka rozmowy przez telefon- sztuka bezpośredniej rozmowy z klientem- stres w życiu zawodowym
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-88072-46-8, 9788388072468
Wydawnictwo: KAW - Krajowa Agencja Wydawnicza
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Coś mi się wydaje, że książka Psychologia kontaktu z klientem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Psychologia kontaktu z klientem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?