Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Anna Jachnis
10
/10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na
podstawie 1 oceny kanapowicza
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
10
/10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na
podstawie 1 oceny kanapowicza
Opis
Dr Anna Jachnis: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich Zainteresowania : psychologia reklamy, konsumenta, marketingu, sportu. Autorka wielu opracowań z w/w zakresu.
Coś mi się wydaje, że książka Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Opinie i dyskusje
@mcmarcus
2011-02-25
10
/10
Mam
Bardzo dobra pozycja, nasycona sporą ilością wyników badań. Napisana przez polską autorkę, a nie 'amerykańskiego naukowca', dzięki czemu omija problem anglojęzycznych książek pełnych banałów dla tzw. "super-sprzedawców'. 5 na 5. Polecam wszystkim zainteresowanym neuromarketingiem, psychologią zachowań konsumenckich, jak neuropsychologią w wymiarze praktycznym.
| link |
Cytaty z książki
O nie! Książka Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?