Przewodnik dla nauczycieli i nauczycielem do pracy nad rozwojem kompetencji społeczno-emocjonalnych w warunkach szkolnych

7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Przewodnik dla nauczycieli i nauczycielem do pracy nad rozwojem kompetencji społeczno-emocjonalnych w warunkach szkolnych
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Przewodnik jest częścią materiałów do pracy z filmami z kolekcji „Dobre łącza”, która powstała na bazie refleksji, że świat młodych ludzi realny i wirtualny (online i offline) to są po prostu różne płaszczyzny do realizacji tych samych potrzeb. A rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych wspierających dzieci i młodzież w codziennym funkcjonowaniu będzie dla nich najlepszym zabezpieczeniem na czas użytkowania internetu. Oprócz szczegółowego opis przygotowanych materiałów, zawiera także praktyczne wskazówki jak przeprowadzić ciekawe, angażujące lekcje, grę przestrzenną czy trening kompetencji społeczno-emocjonalnych. Znajdziesz w nim inspiracje do codziennych drobnych oddziaływań wychowawczych, pomysły jak zachęcać i wspierać rodziców nad SEL u swoich dzieci. Ważną część Przewodnika stanowią spojrzenia na model SEL przez pryzmat sztuki czy wielokulturowości.
Data wydania: 2022
ISBN: 978-83-67226-27-1, 9788367226271
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stron: 80
dodana przez: autodydaktyczna

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Przewodnik dla nauczycieli i nauczycielem do pracy nad rozwojem kompetencji społeczno-emocjonalnych w warunkach szkolnych? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@autodydaktyczna
2024-07-05
7 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Przewodnik dla nauczycieli i nauczycielem do pracy nad rozwojem kompetencji społeczno-emocjonalnych w warunkach szkolnych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat