Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o zasadach ekonomii. "Promocja sprzedaży" to książka opisująca zagadnienie promocji sprzedaży i stosowane w niej techniki. Na praktycznych przykładach przedstawia wypróbowane metody stosowane przez firmy pozostające w czołówce w swojej branży. Dzięki wiadomościom z tej książki przygotujesz oferty przyciągające nowych klientów i przynoszące zadowolenie już istniejącym. Badania klientów Korzyści z promocji sprzedaży Metody wykorzystania promocji Nieszablonowe sposoby przygotowywania kampanii promocyjnych Współpraca z firmami usługowymi Wdrażanie kampanii promocyjnych Regulacje prawne dotyczące promocji sprzedaży Badania marketingowe Techniki promocji sprzedaży Różne rodzaje promocji Wykorzystaj możliwości, jakie daje współczesny rynek,
i stwórz doskonałą strategię promocyjną.
i stwórz doskonałą strategię promocyjną.