Podstawy wiedzy prawniczej dla wydawców, poligrafów, dziennikarzy, pracowników radia i telewizji, Internetu, reklamy. Prawo w mediach... to zbiór najpotrzebniejszych elementów wiedzy z zakresu prawa wydawniczego, prasowego, autorskiego oraz handlowego. Przybliża i wyjaśnia uwarunkowania legislacyjne dotyczące m.in. zakładania, rejestracji, przekształcania firm, zawierania różnorakich umów i ich skutków prawnych, działania w warunkach gospodarki wolnorynkowej (konkurencja), ochrony danych osobowych, reklamy, własności przemysłowej, elektronicznych form komunikacji i handlu (Internet), a także pewnych aspektów finansowych (zagrożenie niewypłacalnością, nieuczciwi kontrahenci, opieszałość dłużników, prawo naprawcze i upadłościowe) tak istotnych dla funkcjonowania na rynku. Książka przyda się zarówno tym, którzy na rynku wydawniczo-prasowo-reklamowo-poligraficznym już funkcjonują, jak i tym, którzy dopiero mają zamiar na nim działać, a także studentom wielu kierunków studiów (prawo, edytorstwo, dziennikarstwo, marketing i zarządzanie, poligrafia, informatyka). Uzupełnieniem książki jest pokaźny (14) zestaw wzorów umów (np.: wydawnicza, z agencją reklamową, agencyjna, na realizację filmu reklamowego, wzór pełnomocnictwa) oraz wyciagów najważniejszych dla branży Ustaw i Rozporządzeń.