Podstawy zarządzania jakością

J. J. Dahlgaard
Podstawy zarządzania jakością
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autorzy w sposób syntetyczny przedstawiają zagadnienia związane z jakością, historią problemu i podstawowe zasady kompleksowego zarzadzania jakością. Prezentują próbę połączenia doświadczeń japońskich z doświadczeniami europejskimi. Część o charakterze podręcznikowym uzupełniona jest opisem przypadków dwóch firm duńskich, ukazującym pełne systemowe podejście do budowy i wdrożenia polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-01-12983-5, 9788301129835
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Podstawy zarządzania jakością? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Podstawy zarządzania jakością. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl