OpenGL : księga eksperta

Richard S. Wright
8.5 /10
Ocena 8.5 na 10 możliwych
Na podstawie 4 ocen kanapowiczów
OpenGL : księga eksperta
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8.5 /10
Ocena 8.5 na 10 możliwych
Na podstawie 4 ocen kanapowiczów

Opis

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą rewolucję w świecie grafiki komputerowej. Dzięki bibliotece OpenGL możliwe stało się tworzenie realistycznej grafiki i animacji 3D oraz wykorzystywanie możliwości kart i systemów graficznych do wspomagania jej wyświetlania. To właśnie dzięki rozwojowi OpenGL możemy teraz podziwiać wspaniałe wizualizacje, kinowe efekty specjalne i oszałamiające gry komputerowe. Książka "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III" to podręcznik dla programistów chcących wykorzystać możliwości biblioteki OpenGL w swoich projektach. Opisuje zarówno podstawy programowania grafiki z wykorzystaniem OpenGL, jak i możliwości zastosowania jej na różnych platformach systemowych i sprzętowych. Przedstawia również sposoby wykorzystania mechanizmów sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki i animacji 3D oraz efektów specjalnych. Typowe zastosowania grafiki komputerowej Przegląd możliwości bibliotek OpenGL Podstawy stosowania OpenGL Tworzenie brył trójwymiarowych i korzystanie z kształtów podstawowych Przekształcenia geometryczne i przetwarzanie potokowe Modele kolorów i oświetlenia Przetwarzanie grafiki i mapowanie tekstur Modelowanie krzywych i powierzchni Wykorzystanie bibliotek OpenGL w różnych systemach operacyjnych Buforowanie danych Cienie i głębia ostrości Operacje na wierzchołkach Jeśli chcesz stworzyć grafikę 3D zapierającą dech w piersiach,
skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce.
Data wydania: 2004-12-16
ISBN: 978-83-7361-703-2, 9788373617032
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION
Mamy 2 inne wydania tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka OpenGL : księga eksperta aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

RA
@beny_bass
2007-08-31
10 /10

Znakomity podręcznik!!! jasny, zrozumiały, bardzo dużo sensownych przykładów. Zaczynałem OpenGL z tą książka od zera i naprawdę wiele sie nauczyłem. Polecam początkującym koderom!!!

| link |
@SYSTEM
@SYSTEM
2007-08-07
8 /10
Przeczytane
@pedro
@pedro
2007-08-07
8 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka OpenGL : księga eksperta. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl