Potrzebujesz tylko 10 minut, aby nauczyć się jak...
· Określać kim są Twoi klienci
· Obsługiwać ich lepiej od konkurencji
· Zarządzać kontaktami z klientami
· Pokonywać sytuacje trudne
· Stosować różne techniki dostarczania usług
Obsługa klienta to sztuka służenia klientowi. Jest to bez wątpienia najważniejsza strategia marketingowa, jaką może zastosować firma w swojej walce o zdobycie i utrzymanie miejsca na rynku.
Celem obsługi klienta jest zrozumienie i zaspokojenie wszelkich potrzeb klientów. Waga tego zagadnienia bierze się z uświadomienia sobie jednej z podstawowych zasad wolnej przedsiębiorczości, którą w prosty sposób przedstawił Sam Walton: „ Jest tylko jeden szef – klient. Może on pozbawić pracy każdą osobę w firmie, nawet przewodniczącego zarządu. Wystarczy, że wyda swoje pieniądze gdzie indziej”. Niniejsze książka służy pomocą w zrozumieniu i stosowaniu zasad, które z obsługi klienta uczynią potężne narzędzie zwiększania zysków w Twojej firmie.
O autorze:
William W. Larson jest doktorem zarządzania. Piastował stanowisko dyrektora w Simon Greenleaf School of Law. Jest również załozycielem i prezesm Selection Dynamics Institue w Tacoma, w stanie Washington.
· Określać kim są Twoi klienci
· Obsługiwać ich lepiej od konkurencji
· Zarządzać kontaktami z klientami
· Pokonywać sytuacje trudne
· Stosować różne techniki dostarczania usług
Obsługa klienta to sztuka służenia klientowi. Jest to bez wątpienia najważniejsza strategia marketingowa, jaką może zastosować firma w swojej walce o zdobycie i utrzymanie miejsca na rynku.
Celem obsługi klienta jest zrozumienie i zaspokojenie wszelkich potrzeb klientów. Waga tego zagadnienia bierze się z uświadomienia sobie jednej z podstawowych zasad wolnej przedsiębiorczości, którą w prosty sposób przedstawił Sam Walton: „ Jest tylko jeden szef – klient. Może on pozbawić pracy każdą osobę w firmie, nawet przewodniczącego zarządu. Wystarczy, że wyda swoje pieniądze gdzie indziej”. Niniejsze książka służy pomocą w zrozumieniu i stosowaniu zasad, które z obsługi klienta uczynią potężne narzędzie zwiększania zysków w Twojej firmie.
O autorze:
William W. Larson jest doktorem zarządzania. Piastował stanowisko dyrektora w Simon Greenleaf School of Law. Jest również załozycielem i prezesm Selection Dynamics Institue w Tacoma, w stanie Washington.