lncentive to wielki biznes, który obraca milionami dolarów rocznie. lncentive jest zajęciem dla profesjonalistów. lncentive inspiruje do bycia marką. lncentive to wzajemna interakcja ludzi, pomysłów i pieniędzy. lncentive będzie się dynamicznie rozwijał. Każde z tych stwierdzeń (zawartych w wydanej w 1999 r. książce ?lncentive po polsku") nadal jest aktualne i atrakcyjne. Wszystkie zaś w nowych warunkach mają służyć marce polskiej. Tak rozumiana wspólnota interesów pozwala wskazać adresatów książki. To nie tylko praktycy z branży turystycznej: - gestorzy bazy hotelowej i gastronomicznej; - właściciele innych obiektów dla turystów i grup incentive; - pracownicy centrów organizacji spotkań; - pracownicy specjalistycznych biur turystycznych; - twórcy i animatorzy działań na rzecz klientów incentive; - przewoźnicy; - personel obsługi turystyki biznesowej. Wśród adresatów książki są również m.in.: - urzędnicy administracji państwowej odpowiedzialni za promocję kraju; - urzędnicy administracji samorządowej (na wszystkich szczeblach) zajmujący się promocją regionów, miast i wsi; - szefowie działów HR i inni odpowiedzialni za politykę motywowania pracowników; - dziennikarze specjalizujący się w zagadnieniach turystyki biznesowej i promocji Polski; - specjaliści PR obsługujący podmioty z branży turystycznej. Książka może wspierać procesy kształcenia - na różnych poziomach, łącznie z licencjackim i magisterskim oraz podyplomowym - w obszarze poruszanych w niej zagadnień. Dla wszystkich zainteresowanych turystyką motywacyjną książka może być źródłem inspiracji, nieocenionym wsparciem ich kreatywności.