Książka zawiera najnowsze informacje o jednej z najważniejszych koncepcji w biznesie - pozycjonowaniu. Jack Trout aktualizuje i wzbogaca koncepcję, o której po raz pierwszy napisał w 1969 roku.
Książka podzielona jest na trzy części. Część pierwsza przedstawia nowe informacje na temat umysłu i jego działania. Dowiesz się z niej pięciu najważniejszych elementów mentalnych procesu pozycjonowania.
Część druga przedstawia „repozycjonowanie" jako antidotum na zmiany. Sześć studiów przypadku to prezentacja najważniejszych zagadnień w repozycjonowaniu.
Część trzecia pokazuje „sztuczki rynkowe", których Jack Trout nauczył się w ciągu 25 lat swojej pracy. Poznasz sześć pułapek pozycjoniowania, dowiesz się jaka siła tkwi w dobrej nazwie produktu, jaką role w pozycjonowaniu odgrywa PR, co dają badania rynkowe oraz jak ważni są odpowiedni ludzie „na pokładzie".
Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak on działa, tym łatwiej uświadomisz sobie czym jest pozycjonowanie.
Książka podzielona jest na trzy części. Część pierwsza przedstawia nowe informacje na temat umysłu i jego działania. Dowiesz się z niej pięciu najważniejszych elementów mentalnych procesu pozycjonowania.
Część druga przedstawia „repozycjonowanie" jako antidotum na zmiany. Sześć studiów przypadku to prezentacja najważniejszych zagadnień w repozycjonowaniu.
Część trzecia pokazuje „sztuczki rynkowe", których Jack Trout nauczył się w ciągu 25 lat swojej pracy. Poznasz sześć pułapek pozycjoniowania, dowiesz się jaka siła tkwi w dobrej nazwie produktu, jaką role w pozycjonowaniu odgrywa PR, co dają badania rynkowe oraz jak ważni są odpowiedni ludzie „na pokładzie".
Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak on działa, tym łatwiej uświadomisz sobie czym jest pozycjonowanie.