Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukceslub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku towłaśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogimoże stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników. W publikacji między innymi testy sprawdzające zdolność do motywowania: * Czy stwarzasz pracownikom warunki do automotywacji? * Jak silna jest Twoja motywacja? * Na ile jesteś kompetentny emocjonalnie? * W jaki sposób przekazujesz informację zwrotną? * Jakie obszary celów masz przed sobą? * Czy współgrają u ciebie chęć, umiejętności i możliwości zewnętrzne? * Czy znasz swój stosunek do czasu? Autorzy: Rainer Niermeyer Partner w firmie KienbaumManagement Consultants. Od wielu lat zajmuje się doradztwem icoachingiem oraz jest trenerem menadżerów i ich pracownikówspecjalizującym się w tematyce umiejętności ?miękkich"