„Mikromarka” to praktyczna, osadzona w realiach sektora MŚP instrukcja zarządzania komunikacją dla firm. Dzięki zawartym w niej poradom dowiesz się, jak stworzyć wpływową, estetyczną i dochodową markę. Książka pomoże przede wszystkim właścicielom i przedstawicielom niekorporacyjnych biznesów oraz osobom, które dopiero planują założenie działalności gospodarczej.
Z "Mikromarki" nauczysz się między innymi jak:
• wybrać wąską grupę docelową i dopasować do niej ofertę,
• stworzyć udaną strategię brandu,
• zbudować funkcjonalną komunikację wizualną,
• wybrać optymalne narzędzia komunikacji,
• rozumieć zwrot z inwestycji w marketing,
• zarządzać budżetem marketingowym,
• bez kompleksów spojrzeć na wizerunek swojej mikro, małej lub średniej firmy.
• stworzyć udaną strategię brandu,
• zbudować funkcjonalną komunikację wizualną,
• wybrać optymalne narzędzia komunikacji,
• rozumieć zwrot z inwestycji w marketing,
• zarządzać budżetem marketingowym,
• bez kompleksów spojrzeć na wizerunek swojej mikro, małej lub średniej firmy.