Metoda reprezentacyjna w badaniu opinii publicznej i marketingu
Czesław Bracha
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Opis
Książka zawiera opis metod: losowego sposobu wyboru jednostek populacji do próby, uogólnienia wyników otrzymanych dla próby na całą populację, szacowania błędów losowych oraz modyfikacji podstawowych testów statystycznych dla prób nieprostych.
Data wydania: 1998
ISBN: 978-83-87338-03-9, 9788387338039
Wydawnictwo: Efekt
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Metoda reprezentacyjna w badaniu opinii publicznej i marketingu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Metoda reprezentacyjna w badaniu opinii publicznej i marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?