Metafory we współczesnej reklamie

Klaudia Cymanow-Sosin
Metafory we współczesnej reklamie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Niniejsza książka podejmuje istotny dla każdego człowieka w XXI wieku temat wykorzystywania specyficznych kodów i chwytów, które manipulują odbiorcą reklam. Zarówno z codziennych obserwacji, jak i potwierdzających te intuicje badań wynika, iż na temat perswazji reklamowej powstało wiele mitów, a wiedza użytkowników mediów ma charakter często obiegowy." Klaudia Cymanow-Sosin
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-61201-78-6, 9788361201786
Wydawnictwo: Adam Marszałek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Metafory we współczesnej reklamie? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

ME
@medialne
2010-11-17

Świetna pozycja. Studiuję dziennikarstwo na UW. Pomoc dla studentów - poukładana wiedza o funkcjonowaniu reklamy. Ale też mnóstwo wiedzy praktycznej, smaczki i anegdoty ze świata twórców reklam. Jeśli trafię do agencji reklamowej to będzie mój podręcznik. Naprawdę warto! Polecam,

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Metafory we współczesnej reklamie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl