Książka podzielona jest na trzy części. Pierwsza zawiera charakterystykę poszczególnych rodzajów mediów, druga - opis podstawowych procedur planowania mediów w kampaniach reklamowych, trzecia - mechanizmy, które rządzą percepcją odbiorcy.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-916333-0-4, 9788391633304
Wydawnictwo: Proteus
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Media Planning nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Media Planning. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?