Media lokalne w Polsce

Ryszard Kowalczyk
Media lokalne w Polsce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Niniejsza publikacja zawiera ogólną charakterystykę współczesnych mediów lokalnych w Polsce ujmowanych w perspektywie medioznawczo-politycznej. W rezultacie przyjęcia takiego założenia poznawczo-metodologicznego uwaga autora została zogniskowana przede wszystkim na uwypukleniu statusu, problemów, roli, obowiązków i swoistej misji mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego, politycznego, reklamie. W konsekwencji zjawiska towarzyszące transformacji i rozwojowi mediów lokalnych po 1989 roku badano miedzy innymi narzędziami, jakimi dysponują współczesne medioznawstwo (prawoznawstwo) i politologia.Celem książki, obejmującej podstawowe wiadomości dotyczące współczesnych mediów lokalnych - ich przeobrażań, zadań, funkcjonowania oraz znaczenia, jest zapoznanie Czytelników z podstawowymi faktami i tendencjami charakteryzującymi rozwój mediów lokalnych, które są przez autora traktowane jako ważna część procesu komunikowania społecznego zachodzącego w przestrzeni lokalnej. Wydawnictwo ma charakter systematyzujący, popularyzatorski i podręcznikowy; stanowiąc swoiste kompendium wiedzy o współczesnych mediach lokalnych w Polsce
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-60251-22-5, 9788360251225
Wydawnictwo: Contact

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Media lokalne w Polsce aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Media lokalne w Polsce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl