Marketing wartości

Peter Doyle
Marketing wartości
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Peter Doyle w swej książce dowodzi konieczności nowego spojrzenia na cel marketingu. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Książka składa się z trzech części. W części I omówiono podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem wartości. W części II skupiamy się na zagadnieniu tworzenia strategii wzrostu, dzięki którym powstaje wartość. Końcowa część książki poświęcona jest omówieniu wdrażania nowych strategii prowadzących do tworzenia wysokiej wartości. Do lektury książki zachęcają: syntetyczna podręcznikowa forma, trafne ułożenie zagadnień i duża komunikatywność.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-88667-22-0, 9788388667220
Wydawnictwo: Felberg SJA
Stron: 420

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing wartości nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing wartości. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl