Marketing w aptece

Katarzyna Szalonka
Marketing w aptece
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Postępujący proces urynkowienia gospodarki obejmuje swoim zakresem podmioty gospodarujące w różnych sferach życia społecznego. Takim podmiotem rynku jest apteka - ostatnie ogniwo w dystrybucji leków, firma, której rozwój uzależnia się od płynności finansowej, wielkości obrotów i wypracowanych zysków. Zmienia się też rola farmaceuty w aptece. Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej - z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku. Książka kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki...

Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Światowy

Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-89629-33-3, 9788389629333
Wydawnictwo: Continuo

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing w aptece nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w aptece. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl